Ofte
stillede spørgsmål


Hvilke lande leverer I til?

Vi sender til alle EU-lande, USA og Norge.


Hvordan ombytter jeg et stykke tøj?

Ombytning er gratis! (Første ombytning er gratis, for den anden ombytning er der et forsendelsesgebyr på 45 dkk.)

1. Sørg for tydeligt at angive, hvad du vil ombytte til på returformularen. Angiv venligst tre muligheder for varerne til ombytning, som du kan godkende. Hvis erstatningsvaren ikke er på lager, behandles ordren som en returnering.

2. Sæt den forudbetalte returetiket på pakken.

3. Indsend returpakken til din forsendelsesagent.

Det er kundens ansvar at returnere varen til os i ny tilstand, pakke godt.


Hvordan returnerer jeg en vare?

1. Markér feltet for refundering på returformularen.

2. Sæt den forudbetalte returetiket godt fast på pakken.

3. Indsend returpakken ved din forsendelsesagent.

Du har 21 dage til at returnere varen. Returneringer, der er forsinket mere end 5 dage, pålægges et gebyr på 200 dkk.


Hvad er jeres returpolitik?

Du kan ombytte eller returnere varer gratis inden for 21 dage, så længe mærkerne stadig sidder på tøjet, og det er ubrugt.


Hvordan kan jeg kræve pengene tilbage for defekte varer?

Det hjælper, hvis du kan tage et billede af tøjet og fortælle os, hvad der er sket. Så kan vi hurtigt behandle din reklamation. Kontakt venligst vores kundeservice.


Hvilke betalingsmuligheder har man?

Kortbetaling via Klarna - Visa og MasterCard.


Hvis jeg købte to varer og returnerer den ene, hvordan får jeg så mine penge tilbage?

Klarna sender en opdateret faktura via e-mail, når vi har godkendt din returnering. Så snart vi har håndteret din returnering, refunderer Klarna dine penge til den konto, du benyttede, da du betalte.


Hvis jeg købte en vare, og betalte og derefter ændrer mening, hvordan får jeg så mine penge tilbage?

Klarna refunderer dine penge til den konto, du benyttede, da du betalte.


Hvor angiver jeg værdibeviskoder og rabatter?

Klik på "Har du en rabatkode? Klik her." i trin 1 i kassen. Sørg for at skrive koden præcis, som den er angivet.


Er det sikkert at handle med kreditkort på RevolutionRace?

Ja, det er sikkert. Vi bruger Klarnas betalingsløsning og krypterer alle oplysninger og sikrer kundesikkerhed.


Jeg har lige afgivet en ordre. Hvor kan jeg se, om min ordre er modtaget?

Du kan finde oplysninger i den e-mail, du modtager som bekræftelse af ordren. På rvrc.dk kan du se din ordre, hvis du klikker på "Min konto". Angiv dine oplysninger og log ind.


Hvem levrer min pakke?

Vi sender alle varer til Danmark med Postnord.


Hvad er jeres forsendelsestider?

Vi leverer alle pakker inden for 2-5 arbejdsdage i Danmark.


Har I butikker eller forhandlere nogen steder i Danmark?

Nej, vi sælger kun online.


Hvor går jeg hen, hvis jeg er i tvivl om størrelsen på et stykke tøj?

Kontrollér størrelsesguiden, eller se kundekommentarerne igennem. Der er masser af tip om størrelser.


Er alle kundekommentarer autentiske?

Ja, alle vores kundekommentarer er fra rigtige kunder, som har købt produktet.


Hvad er en verificeret kunde?

En verificeret kunde er en kunde, som købte varen i vores webshop. Kun verificerede kunder kan anmelde et produkt, de købte.





Hvis du har nogen spørgsmål, bedes du kontakte vores kundeservice. De svarer så hurtigt som muligt. Eller ring til os på hverdage.

Telefon: +45 89 88 21 30

Åbningstider:

Man - Fre kl. 09:00-13:00

E-mail support@rvrc.dk

Vi besvarer alle e-mails inden for 24 timer på hverdage.