Ofte stillede spørgsmål

.

Hvilke lande leverer I til?

- Vi sender til alle EU-lande og Norge. RevolutionRace-konti til told og afgifter til Norge.

Ombytning/returnering/klager

.

Ved ombytning eller returnering: Betal fakturaen, eller udskyd den gratis hos Klarna på telefon +46 (08) -120 120 10

Klarna Finland/Suomi 09-425 99 771

RevolutionRace er ikke ansvarlig for gebyr for forsinket betaling af regninger.

.

Hvordan ombytter jeg et stykke tøj?

Svar - Ombytning er GRATIS! (Første ombytning er gratis, for den anden ombytning er der et forsendelsesgebyr på 6 euro)

1. Sørg for tydeligt at angive, hvad du vil ombytte til på returformularen. Angiv venligst tre muligheder for varerne til ombytning, som du kan godkende. Hvis erstatningsvaren ikke er på lager, behandles ordren som en returnering.

2. Sæt den forudbetalte returetiket på pakken.

3. Indsend returpakken til din forsendelsesagent

4. Hvis du vælger at betale med faktura, kan du forlænge den med Klarna eller betale for at undgå at betale gebyrer for forsinket betaling.

Det er kundens ansvar at returnere varen til os, også pakken. Hvis den vare, du gerne vil ombytte til, ikke er på lager, håndterer vi ombytningen som en returnering.

.

* Hvordan returnerer jeg en vare?

Svar-

1. Markér feltet for refundering på returformularen

2. Sæt den forudbetalte returetiket godt fast på pakken

3. Indsend returpakken ved din forsendelsesagent

Du har 21 dage til at returnere varen. Returneringer, der er forsinket mere end 5 dage, pålægges et gebyr på 22 euro. Hvis du vil undgå gebyrer fra Klarna for forsinket betaling, kan du nemt udskyde forfaldsdatoen på Klarnas websted eller ved at henvende dig på telefonnummer +46 (08)-120 120 10

.

* Hvad skal jeg gøre med min regning, når jeg gerne vil ombytte eller returnere noget?

Svar- Du kan nemt forlænge forfaldsdatoen på Klarnas websted eller betale den. Vi refunderer beløbet til den samme konto, der blev anvendt til betaling.

.

* Hvad er jeres returpolitik?

Svar: - Du kan ombytte eller returnere varer gratis inden for 30 dage, så længe mærkerne stadig sidder på tøjet, og det er ubrugt.

.

Hvordan kan jeg kræve pengene tilbage for defekte varer?

Svar: - Det hjælper, hvis du kan tage et billede af tøjet og fortælle os, hvad der er sket. Så kan vi hurtigt behandle din reklamation. Kontakt venligst vores kundeservice. KUNDESERVICE

.

Betaling

.

* Hvilke betalingsmuligheder har man?

Svar: - Vi har Klarna-betaling, afdragsbetaling, Klarna-konto, bankoverførsel og kortbetaling

.

* Hvis jeg købte to varer og returnerer den ene, hvad gør jeg så med min faktura?

Svar: - Klarna sender en opdateret faktura via e-mail, når vi har godkendt din returnering. Hvis du allerede har betalt, vil du blive refunderet til din konto, så snart vi har håndteret din returnering. Betal altid regningen til tiden for at undgå gebyrer for påmindelser. Du kan udsætte din regning på Klarna.

.

* Hvis jeg købte en vare,g betalte fakturaen og derefter ændrer mening, hvordan får jeg så mine penge tilbage?

Svar: - Klarna refunderer dine penge til den konto, du benyttede, da du betalte. Du modtager en e-mail fra Klarna, der beder dig om dine bankoplysninger.

.

* Hvor angiver jeg værdibeviskoder og rabatter?

Svar: - Klik/tryk på feltet for rabatter i trin 1 i checkout, sørg for at skrive koden præcis, som den er angivet.

.

* Er det sikkert at handle med kreditkort på RevolutionRace?

Svar: - Ja, det er sikkert. Vi bruger Klarnas betalingsløsning og krypterer alle oplysninger og sikrer kundesikkerhed.

.

* Jeg har lige afgivet en ordre. Hvor kan jeg se, om min ordre er modtaget?

Svar: Du kan finde oplysninger i den e-mail, du modtager som bekræftelse af ordren. På skrivebordet kan du se din ordre, hvis du klikker på: Min konto - Logon. Angiv dine oplysninger.

.

Levering

.

* Hvem levrer min pakke?

Svar: - Vi sender alle varer med Postnord eller DHL i Sverige til dit nærmeste opsamlingssted.

Vi sender til Norge med Bring

Vi sender til resten af Europa med DHL

.

* Hvad er jeres forsendelsestider?

Svar: - Vi leverer alle pakker inden for 1-4 arbejdsdage i Sverige. Postnord leverer normalt den følgende dag. I Finland leverer vi pakker inden for 6 dage, og i Norge inden for 7 dage. I resten af Europa er det inden for 5-10 dage.

.

* Har I butikker eller forhandlere nogen steder i Sverige?

Svar: - Nej, vi sælger kun online.

.

Produkter

.

* hvor går jeg hen, hvis jeg er i tvivl om størrelsen på et stykke tøj?

Svar: - Kontrollér størrelsesguiden, eller se kundekommentarerne igennem. Der er masser af tip om størrelser.

.

* Er alle kundekommentarer autentiske?

Svar: - Ja, alle vores kundekommentarer er fra rigtige kunder, som har købt produktet.

.

* Hvad er en verificeret kunde?

Svar: - En verificeret kunde er en kunde, som købte varen i vores webshop. Kun verificerede kunder kan anmelde et produkt, de købte.

.

spørgsmål

Hvis du har nogen spørgsmål, bedes du kontakte vores kundeservice. De svarer så hurtigt som muligt. Eller ring til os på hverdage.

Telefon: +46 10 1556 330

Åbningstider:

Man - Fre kl. 09:00-13:00

E-mail kundtjanst@frifab.se

Vi besvarer alle e-mails inden for 24 timer på hverdage.